Op deze pagina staan veelgestelde vragen die regelmatig voorbij komen. Ik hoop hiermee je vraag te kunnen beantwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met mij op.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden doordeweeks verzonden binnen 1-3 werkdagen. Met uitzondering van vakanties en vrije feestdagen. Liefs van Valerie heeft geen invloed op eventuele vertragingen tijdens het transport. Heb je jouw bestelling na 7 dagen nog niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden altijd met pakketpost verstuurd via DHL. Vanuit duurzaamheid probeer ik zoveel mogelijk dozen te herbruiken.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij Liefs van Valerie wordt alleen met brievenbusdoosjes of pakketpost verzonden met een track en tracé code. Kleding wordt altijd met pakketpost verzonden.

Binnen Nederland kost het verzenden met een brievenbusdoosje €4,75 bij bestellingen tot €49,99. Met pakketpost bedragen de verzendkosten €6,49. De verzendkosten zijn gratis vanaf €50.

Naar België kost het verzenden met een brievenbusdoosje €9,00 en via pakketpost €11,50. De verzendkosten zijn gratis vanaf €75.

Naar Duitsland kost het verzenden met een brievenbusdoosje €9,00 en via pakketpost €11,50. De verzendkosten zijn gratis vanaf €75.

Wat zijn de openingstijden voor het afhalen van een bestelling?
Er zijn geen vaste afhaaltijden omdat ik geen fysieke winkel heb. Ik run mijn webshop vanuit huis en pak met alle liefde jullie bestellingen in. Wanneer jouw bestelling klaar staat stuur ik je een mailtje om een afhaal afspraak te maken.

Is het ook mogelijk om met postzegels te versturen?
Nee helaas is dit niet mogelijk. Helaas zijn er in het verleden regelmatig bestellingen zoek geraakt die met postzegels verzonden waren en om deze reden ben ik helemaal overgegaan op brievenbuspakjes en pakketpost met track en tracé code. Zo kan ik het pakketje makkelijk traceren.

Wat betekenen de score cijfers die bij de producten staan?
10: nieuw met prijskaartje 9: nieuw zonder prijskaartje 8: minimaal gedragen 7: lichte gebruikssporen

Wat betekent de titel afkorting bij de producten zoals bijv NAWIL?
Deze afkorting is handig voor mij om de kledingstukken van de inbrengers uit elkaar te houden.

Hoe kan ik kleding retourneren?
Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je bestelling. Mocht je het toch willen retourneren kan dit binnen 14 dagen op eigen kosten. Je kunt een mail sturen naar Liefs van Valerie er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Zodra het teruggestuurde pakket onbeschadigd en in perfecte staat ontvangen is krijg je het aankoopbedrag binnen 2 weken terug. Artikelen uit de sale kunnen niet worden geretourneerd

Welke kledingmaten mag ik inleveren?
Kleding inbrengen kan van maat 44 t/m 176.

Welke kleding neem je niet aan?
Kleding met gaten, vlekken, pillig of verwassen worden niet aangenomen. Controleer ook op ritsen, losse stiksels en of alle knopen er nog goed aan zitten. Kleding moet uit een rookvrij huis komen en moet gewassen zijn voordat je het bij Liefs van Valerie inlevert. Kleding mag ook niet vermaakt zijn. Daarnaast verkopen wij GEEN: schoenen, slofjes, ondergoed, sokken, mutsjes, sjaals, handschoenen, petten, verkleed-, zwem- of sport kleding. Liefs van Valerie zal alle kleding beoordelen. Mocht kleding niet geschikt zijn dan kan de kleding indien gewenst op jouw kosten worden teruggestuurd.

Wat gebeurd er met kleding die niet geschikt is of niet wordt verkocht na het uiterlijke verkoop termijn van 6 maanden?
Kleding kan gedoneerd worden aan het goede doel of kan worden terug gestuurd op jouw kosten.

Wat zijn de openingstijden om kleding in te brengen?
Er zijn geen vaste inlever momenten omdat ik geen fysieke winkel heb. Wanneer jij jouw kleding wil inleveren kun je je aanmelden via de pagina kleding inruilen. Wanneer je het contact formulier hebt ingevuld neem ik zo snel mogelijk contact met je op om de algemene voorwaarden en een inbreng formulier in te vullen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten om kleding naar Liefs van Valerie op te sturen?
De verzendkosten zijn gratis vanaf 20 kledingstukken! Er mag dan 10 kg worden verstuurd. Ik stuur dan een verzendlabel naar je toe van DHL zo dat je de kleding zo kosteloos naar Liefs van Valerie kan opsturen.

Moet ik perse merkkleding inbrengen?
Nee hoor alle kleding is welkom! Hou er wel rekening mee dat merk kleding vaak wel beter verkoopt en dat de prijzen van merkkleding wat hoger zullen liggen dus meer opbrengst voor jou.

Hoeveel ontvang ik van elk verkocht item?
Je ontvangt 40 % van de opbrengst van een verkocht kledingstuk. Prijs jezelf niet rijk het gaat hier om tweedehands kinderkleding.

Wanneer vindt de uitbetaling plaats van mijn verkochte kinderkleding?
Elk kwartaal vindt de uitbetaling plaats. Eind maart, juni, september en december.

Er is een product niet meer op voorraad, wanneer krijg je dit product weer binnen?
Dit hangt af wanneer ik weer een bestelling ga plaatsen bij de huidige illustrator/groothandel. Je mag mij altijd een berichtje sturen als je opzoek bent naar een bepaald product dan kan ik dit meenemen wanneer ik de volgende keer weer ga bestellen.

Ik wil graag influencer zijn. Wil je met mij samenwerken?
Helaas ga ik geen vaste samenwerkingen aan. Ik vind het wel leuk om eenmalige samenwerkingen met andere bedrijven aan te gaan wanneer dit goed bij Liefs van Valerie past.

Ik ben een winactie aan het organiseren kun jij producten opsturen?
Ik krijg deze vraag heel vaak maar kan helaas niet op alles ja zeggen. Wanneer ik vind dat de doelgroep goed bij mij past wil ik wel eenmalig een aantal producten of een unieke kortingscode toesturen.

Worden de prijzen op de website inclusief of exclusief btw weergegeven?
Alle prijzen worden inclusief btw weergegeven.

Waar koop jij jouw producten in?
Producten bestel ik bij groothandels of illustrators zelf. Helaas kaan ik niet delen bij welke bedrijven precies. Ik besteed veel tijd aan het zoeken van nieuwe producten en dit kost mij ook veel energie.

Ik wil graag een recensie achterlaten waar kan ik dit doen?
Leuk! Je kunt een hier een recensie achter laten.

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Je kunt een kortingscode invullen in de winkelmand. De korting wordt automatisch van het totaal bedrag afgeschreven. Heb je een cadeaubon? Dan kun je in een ander veld je unieke kortingscode invullen.

Mijn bestelling is niet aangekomen?
Graag even contact opnemen zodat we samen kunnen kijken of het pakketje vertraging heeft.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee je kunt ook als gast bestellen. Met een account kun je wel eerdere bestellingen terug zien en een wishlist bijhouden.

0

Je winkelwagen